loading...
تک پلاس
محسن بازدید : 429 چهارشنبه 11 آذر 1394 نظرات (0)

عناصر HTML

تگ های اچ تی ام ال و المنت های HTML اغلب در  توصیف چیز یکسانی استفاده می شوند. ولی اگر بخواهیم دقیق تر شویم، یک عنصر HTML هرچیزی بین تگ شروع کننده و تگ پایانی و شامل تگ هاست.

محسن بازدید : 841 چهارشنبه 11 آذر 1394 نظرات (0)

 با استفاده از Shareit  می توانید فایل های با حجم بالا را بدون استفاده از بلوتوث از طریق اینترنت ردو بدل کنید . سازندگان Shareit ادعا می کنند که می توانند تمام فایل های مورد نظر شما حتی فایل های حجیمی مانند فیلم های چند گیگابایتی را در کمترین زمان ممکن به یک گوشی اندرویدی دیگر و یا کامپیوتر شخصی تان از طریق ارتباط بی سیم وایرلس ارسال نماید . سازنده نرم افزار نیز ادعا دارد که این برنامه سریع ترین برنامه دنیا برای انتقال داده است و آن را به The world’s fastest way معرفی کرده است .  اما اولین موردی که با ورود به نرم افزار نظر شما را به خود جلب می کند قابلیت انتخاب آواتار ( عکس شخصی ) برای خودتان و همچنین اینترفیس و محیط کاربری فوق العاده زیبای نرم افزار است که پیشنهاد می کنیم خودتان آن را نصب و تست و تجربه نمایید .

محسن بازدید : 675 چهارشنبه 11 آذر 1394 نظرات (0)

مهمترین بخش منوی تنظیمات می باشد که در سیستم عامل با کلید استارت شناخته می شود . در ویندوز 10 این مشکل برطرف شده و منوی استارت کاملی را می توان مشاهده کرد.کاشی های صفحه شروع ویندوز 8 به منوی استارت اضافه شده و یک گزینه کلاسیک قابل قبولی را می توانید در اختیار داشته باشید .  برخلاف محدود بودن ویندوز 8 شما به راحتی می توانید کاشیهای منوی استارت را کم یا زیاد کنید .

محسن بازدید : 616 چهارشنبه 11 آذر 1394 نظرات (0)

                      

بعضی اوقات می خواهیم برای محکم کاری اطلاعات مهم و ضروری را روی یک هارد دیگر هم ذخیره کنیم یا این که از اطلاعاتی که روی یک هارد دیگر است خوشمان می آید و می خواهیم آن ها را داشته باشیم ولی با CD یا DVD و یا فلش و چیزهای دیگر به خاطر حجم محدودی که دارد نمی شود.

 

به همین علت مجبوریم هارد به هارد کنیم. اگر می خواهید این کار را به درستی انجام دهید باید خیلی حواستان را جمع کنید و دقت داشته باشید. کامپیوترها معمولا یک هارد دیسک دارند.

محسن بازدید : 12022 سه شنبه 10 آذر 1394 نظرات (0)

                                   

چگونه بیش از بار روی یک DVD یا CD رایت کنیم؟

با استفاده از این ترفند، شما می‌توانید با کمک نرم‌افزار Nero، چند بار از دی وی دی یا سی دی خود برای رایت مجدد اطلاعاتتان استفاده نمایید.

اموزش برای تو 

محسن بازدید : 587 سه شنبه 10 آذر 1394 نظرات (0)

                                             

 در این آموزش می خواهیم چند ترفند ساده اما فوق العاده را برای استفاده آسان تر و دسترسی سریع تر به بخشهای مختلف ویندوز اکسپلورر را خدمت تان ارائه دهیم.

اموزش برایتو  

محسن بازدید : 462 سه شنبه 10 آذر 1394 نظرات (0)

 

                        

بعد از گذشت مدتی ، از فراگیر شدن نحوه‌های هکینگ در کشورمان و غیر مجاز شناخته شدن آن ؛ بهتر است تا انواع هکر‌ها را معرفی کنم تا همه ی آن‌ها را با هم یکسان نشمارید !

اول از همه ، یک معرفی کوتاه از همه داشته باشیم . هکر‌ها به سه دسته تقسیم میشوند : وایت هت ، گری هت ، بلک هت که در ادامه به آن‌ها می‌پردازم.

محسن بازدید : 430 سه شنبه 10 آذر 1394 نظرات (0)

                     

ایمیل های اسپم (هرزنامه) نه تنها مقدار قابل توجهی از فضای جهان مجازی را به خود اختصاص داده اند ، همچنین می توانند وسیله ای برای سرقت های امنیتی باشند. برای اطلاعات بیشتر در مورد تهدیدات ناشی از ایمیل های اسپم ، لطفا این مقاله را مطالعه نمایید

محسن بازدید : 754 سه شنبه 10 آذر 1394 نظرات (0)

صفحات وب شامل محتواهای مختلفی از قبیل متن و گرافیک و فرم ها و فایل های صوتی و ویدیویی و بازی های تعاملی هستند.

صفحات وب را فقط برای لحظاتی مرور کنید و بگردید تا ببینید، اطلاعات و مطالب از راه های مختلفی نشان داده می شوند. هر سایت متفاوت است ولی اکثر آن ها یک چیز مشترک دارند. HTML یا زبان مارک آپ ابرمتنی. هر اطلاعاتی که یک صفحه وب داشته باشد توسط HTML ساخته شده است. HTML (اچ تی ام ال) در واقع همان ملاتی است که یک صفحه وب را کنار هم نگه می دارد. محتوا، گرافیک ها و سایر اطلاعات صفحه.در ادامه این مطلب از سه سوت آموزش خواهید آموخت

محسن بازدید : 1175 سه شنبه 10 آذر 1394 نظرات (0)

                                             

در این آموزش از سه سوت آموزش میخواهیم آموزش اتصال گوشی اندروید به کامپیوتر را بگوییم اگر گوشی آندرویدی شما از طریق پورت USB به رایانه متصل نمی شود، می توانید از روش های زیر برای رفع این مشکل استفاده نمایید:

تعداد صفحات : 30

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 295
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 457
  • باردید دیروز : 353
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 457
  • بازدید ماه : 7,346
  • بازدید سال : 66,006
  • بازدید کلی : 657,333