loading...
تک پلاس
محسن بازدید : 1506 چهارشنبه 26 خرداد 1395 نظرات (0)

 

 

در این آموزش کوتاه ، یادخواهید گرفت که چگونه میتوانید تلگرام تلن را بدون نام کنید و

 

درتلگرام مرموز باشید . این کار باعث میشود جای نام شما خالی باشد و در هنگام ارسال

 

 

 

متن و … ، نامی نمایش داده نشود .

 

 

 

محسن بازدید : 565 چهارشنبه 26 خرداد 1395 نظرات (0)

Plus Messenger یک برنامه پیام رسان غیر رسمی است که از API تلگرام (Telegram) استفاده می کند. برنامه Plus Messenger (Telegram Plus) برخی ویژگی های اضافی را به برنامه رسمی Telegram اضافه می کند:

★ طراحی: گزینه های فراوان برای تغییر طرح برنامه، رنگ ها، اندازه ها …
★ رسانه: گزینه ای برای به اشتراک گذاشتن موسیقی سریعتر
★ حریم شخصی: گزینه ای برای مخفی کردن شماره تلفن همراه
★ حریم شخصی: گزینه ای برای مخفی کردن اسکرین شات گفتگو در چت مخفی

محسن بازدید : 546 سه شنبه 25 خرداد 1395 نظرات (0)

 

  Skype – free IM & video calls 7.03.0.558 Ad-Free دانلود نرم افزار اسکایپ

Skype نام یکی از بهترین نرم افزارهای برقراری تماس صوتی و تصویری از طریق اینترنت برای سیستم عامل اندروید است که تا به امروز نسخه های گوناگون آن برای سیستم عامل های مختلف از جمله ویندوز و آیفون منتشر شده است

محسن بازدید : 682 سه شنبه 25 خرداد 1395 نظرات (0)

اینستاگرام یک شبکه اجتماعیست که کاربران آن میتوانند آخرین تصاویر و ویدیوها را به اشتراک بگذارند. برنامه اندرویدی این شبکه بین 100,000,000 تا 500,000,000 بار نصب شده که نشان از محبوبیت بالای این شبکه و برنامه اندرویدی آن دارد. توسط Instagram میتوانید عکسهای روزمره را با اعمال فیلترهای گوناگون به آثاری هنری تبدیل کرده و میان دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود عکسها و لحظاتی را که دوستان در این شبکه به اشتراک گذاشته اند را مشاهده نمایید.

 

 

محسن بازدید : 515 چهارشنبه 05 خرداد 1395 نظرات (0)

به احتمال زیاد از چند ماه دیگر استفاده از رمزهای عبور مرسوم در بین کاربران از بین می‌رود و روش‌ جدیدی جایگزین آن‌ها خواهد شد. حداقل این روش جدید روی پلتفرم های اندرویدی  به وجود می‌آید و کاربران می‌توانند از آن‌ استفاده کنند. شرکت گوگل قصد دارد این کار را تا آخر سال 2016 انجام دهد و سیستمی به نام Trust Scores را جایگزین رمزهای عبور کند.

محسن بازدید : 582 سه شنبه 04 خرداد 1395 نظرات (0)

نسخه پولی با قیمت ۳ دلار ( البته رایگان !)

نسخه پرمیوم با دسترسی به تمامی امکانات و قابلیت ها

Camera ZOOM FX بی شک یکی از بهترین برنامه ها در زمینه عکسبرداری و ویرایش عکس برای سیستم عامل اندروید است که پیشنهاد می کنیم حتما تا انتهای این پست با ما همراه باشید و ویژگی های این برنامه کاربردی را بیشتر بشناسید.این برنامه که بیش از ۲ میلیون بار در مارکت اندروید خریداری شده ، امکاناتی بسیاری نظیر زوم اپتیکال و دیجیتال تا ۶ برابر ، عکسبرداری سریع تا ۲۰ عکس در ثانیه ، افکت گذاری حرفه ای بر روی تصاویر ، عکسبرداری بدون صدا و… را در اختیار شما قرار می دهد

محسن بازدید : 397 سه شنبه 04 خرداد 1395 نظرات (0)

یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید است که در مدت زمان کمی توانست محبوبیت بسیار زیادی را در بین گیمرهای اندرویدی بدست آورد و هم اکنون دارنده امتیاز خارق العاده ۴.۸ از ۵ در گوگل پلی است.در این بازی زیبای اندرویدی شما باید با استفاده از ابزاری که در اختیارتان قرار می گیرد دهکده خود را بسازید و آن را وسعت ببخشید.باید با استراتژی خود بر حملاتی که از دیگر قبایل علیه شما صورت می گیرد غلبه کنید و امپراطوری خود را از دست ندهید.

محسن بازدید : 608 دوشنبه 03 خرداد 1395 نظرات (0)

برنامه ای که با داشتن قابلیتهای بسیار میتواند جانشین سیستم پیام رسانی پیش فرض اندروید شود. اگر از ظاهر سیستم پیام رسانی پیش فرض اندروید خود خسته شده اید میتوانید این اپلیکیشن را امتحان کنید.


محسن بازدید : 500 دوشنبه 03 خرداد 1395 نظرات (0)

یکی بهترین و قدرتمندترین برنامه مدیریت فایل اندرویدی است که امکانات بی نظیر آن باعث کسب امتیاز ۴.۷ از ۵ در گوگل پلی و جذب بیش از صد میلیون کاربر در دنیا شده است.اما از تعریف و تمجید که بگذریم ایی اس فایل منیجر قابلیت های کاربردی فراوانی را به کاربران خود می دهد و با بهره گیری از رابط کاربری ساده و کاربر پسند، باعث شده تا به عنوان محبوب ترین فایل منیجر اندرویدی شناخته شود.

محسن بازدید : 247 یکشنبه 02 خرداد 1395 نظرات (0)

 یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پخش موزیک است. با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تقریبا تمامی فرمت های صوتی را پخش کرده و از کیفیت بالای آن لذت ببرید . از قابلیت های کم نظیر jetAudio اکولایزر های پیشرفته آن است  که به شما این اجازه را میدهد تا با تنظیمات دلخواه خود آهنگ های مورد علاقه خود را پخش کنید.

تعداد صفحات : 30

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 295
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 450
  • باردید دیروز : 353
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 450
  • بازدید ماه : 7,339
  • بازدید سال : 65,999
  • بازدید کلی : 657,326