loading...
تک پلاس
محسن بازدید : 320 شنبه 01 خرداد 1395 نظرات (0)

 یک برنامه همه کاره افکت گذاری و استودیو کامل طراحی شده توسط گروه نرم افزاری KVAD است که تمام نیاز شما برای پردازش عکس در اسمارت فون اندرویدی را برطرف می سازد.این نرم افزار مناسب تمامی افراد از کاربران مبتدی تا عکاسان حرفه ای است.با استفاده از این نرم افزار ویرایش عکس اندرویدی قادر خواهید بود که عکس های خود را در عرض چند ثانیه بسیار دیدنی کنید 


محسن بازدید : 498 جمعه 31 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

 یک برنامه سبک و کاربردی برای آن دسته از افرادی است که از فونت و استایل گوشی خود خسته شده اند و قصد تغییر آن رادارند.این برنامه با بهره مندی از صدها فونت زیبا و متنوع قابلیت این را دارد که ظاهر گوشی و تبلت شما را کاملا دگرگون سازد.شما دوستان به سادگی می توانید هر فونتی را که خواستید به راحتی انتخاب و آن را روی گوشی خود تنظیم کنید.


محسن بازدید : 556 پنجشنبه 30 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

آیا عملکرد دستگاه اندروید شما کند شده است؟ برنامه های ناخواسته و فایل های زائد فضای ذخیره سازی دستگاه شما را اشغال کرده اند؟ Power Clean، قوی ترین و سریع ترین پاک کننده بهینه ساز است که در آزاد کردن ذخیره سازی، پاک کردن حافظه، توقف برنامه های با شروع خودکار(توقف برنامه های autostart)، حذف و یا غیر فعال کردن نرم افزار های غیر ضروری، شناخت دستگاه و سرعت بخشیدن به آن به شما کمک می کند. تنها با یک کلیک، شما استاد بهینه سازی اندروید خواهید شد.

محسن بازدید : 708 پنجشنبه 30 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

کرک کردن چیست؟

هر شرکتی یا شخصی که برنامه ای را میسازد می خواهد از راه فروش آن برنامه پول در بیاورد،برای همین معمولاً محدودیت هایی را در نسخه رایگان برنامه قرار میدهد(مثل محدودیت زمانی و …) که اگر شما بخواهید از آن برنامه به طور کامل استفاده کنید باید برای آن برنامه پول بدید تا (مثلاً با استفاده از شماره سریالی که به شما داده میشود) محدودیت ها را از روی آن برنامه بردارید.
دراین زمان یه عده برنامه نویس دیگر (به اسم هکر یا کرکر cracker )  یک فایل به اسم کرک می سازند که (بدون اجازه سازنده برنامه) محدودیت ها را از روی آن برنامه برمیدارد و شما با استفاده از آن می توانید از برنامه به طور کامل استفاده کنید.

محسن بازدید : 321 چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

 با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود در کنار بهره مندی از امکانات معمولی چت تلگرام، به برقراری تماس های صوتی رایگان پرداخته و از کیفیت بالای آن لذت ببرید.

 با رفع این مشکل (نداشتن قابلیت تماس صوتی) دیگر می توان برنامه تلگرام را از هر حیثی با برنامه پرطرفدار واتس اپ مقایسه کرد و حتی در بیشتر موارد تلگرام را برنده این جنگ سخت دانست.جالب است بدانید این برنامه در گوگل پلی انتشار رسمی یافته و دارای امتیاز ۴.۴ از ۵ می باشد 

محسن بازدید : 371 چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

Nextplus Free SMS Text + Calls 1.3.5 نسخه پیشرفته برنامه textPlus است که توسط همین کمپانی منتشر شده با نصب این برنامه و اتصال به اینترنت میتوانید تماسهای صوتی بسیار با کیفیت و البته رایگان با دوستان و آشنایان خود برقرار نموده و یا پیامهای رایگان به یکدیگر ارسال کنید. امکان تماس با سایر شماره تلفنهای بین المللی نیز برای کاربران برنامه فراهم شده که البته این گزینه کارایی چندانی در ایران ندارد.
برای تجربه ای بهتر، سازندگان این برنامه از نو دست بکار شده و با ایجاد تغییراتی اساسی سرعت و عملکرد بهتری را برای استفاده کنندگان از آن به ارمغان آورده اند. برای مثال بخش پیامرسانی شاهد تحولات زیادی بوده و قابلیت ارسال تصاویر متحرک GIF در آن فراهم شده است. علاوه بر این استیکرهای جدیدی نیز طراحی شده و سرعت پیام رسانی هم به نحو چشمگیری افزایش یافته است.

محسن بازدید : 677 چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

بیش از 80 میلیون دانلود 

lomusity نام موسسه ای معتبر است که در واقع جمعی از متخصصین اعصابمی باشند که در زمینه یافتن راهکارهایی برای تقویت حافظه و ذهن بشر تلاش می کنند.برای یافتن اطلاعات بیشتر و ورزش های ذهنی آنلاین می توانید به سایت رسمی lumosity.com سر بزنید!

 

محسن بازدید : 378 چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

 بهترین و قویترین گالری ارایه شده برای سیستم عامل اندروید میباشد. این نرم افزار بسیار کم حجم، با بیش از 100.000.000 کاربر، عملکردی عالی در مقایسه با گالری پیش فرض اندروید دارد، طوریکه بیش از 10000 عکس را تنها در 2 ثانیه لیست میکند

محسن بازدید : 363 سه شنبه 28 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

برنامه شیر ایت با استفاده از وای فای بلوتوث و صوت و... ارتباط برقرار می کند سرعت باور نکردنی این نرم افزار به حدی بالاست که 50مگابایت را در کمتر از 5 ثانیه انتقال میدهد . این نرم افزار ادعا می کند که می تواند تمام فایل های مورد نظر شما حتی فایل های حجیمی مانند فیلم های چند گیگابایتی را در کمترین زمان ممکن به یک گوشی اندرویدی دیگر و یا کامپیوتر شخصی تان از طریق ارتباط بی سیم وایرلس ارسال نماید

 

محسن بازدید : 509 سه شنبه 28 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

QuitNow! Pro – Stop smoking v5.17.0 کامل ترین نرم افزاری است که شما در Google Play برای ترک سیگار پیدا خواهید کرد. این برنامه را کاربران استفاده کننده از آن، تایید کرده اند.QuitNow! وضعیت شما را به صورت لجظه ای ارائه و در هر زمان برای مقابله با اضطراب به شما کمک می کند.
QuitNow با شاخص قرار دادن مبنای W.H.O (سازمان بهداشت جهانی سازمان ملل متحد)، روند بهبودی و سلامتی شما را ارائه می کند و با یک لیست موفقیت و دستیابی که شما باید آن را با گذشت زمان یکی یکی باز کنید، انگیزه شما برای رسیدن به هدف را افزایش می دهد.

تعداد صفحات : 30

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 295
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 426
  • باردید دیروز : 353
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 426
  • بازدید ماه : 7,315
  • بازدید سال : 65,975
  • بازدید کلی : 657,302