loading...
تک پلاس
محسن بازدید : 393 سه شنبه 28 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

AZ Screen Recorder Premium – No Root v3.7 بهترین برنامه برای ضبط صفحه نمایش آب نبات چوبی(Lollipop) شما است. این برنامه نیازی به دسترسی روت ندارد، محدودیت زمان ندارد، بدون واترمارک است، تبلیغات ندارد و با یک حرکت برای شروع و توقف ضبط، استفاده از آن بسیار آسان می باشد.
این برنامه ضبط صفحه نمایش با ارائه ویژگی هایی که نیاز دارید به شما اجازه می دهد ویدئوهای ضبط شده از صفحه زیبایی ایجاد کنید.
با AZ Screen Recorder میتوانید صفحه خود را در ویدئوهای HD و FullHD ضبط کنید و این تنها برنامه ضبط ویدئو از صفحه در مارکت اندروید است که می تواند در هنگام ضبط، توقف(pause) و از سر گیری(resume) کند.

محسن بازدید : 600 دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

KingRoot v4.9.2 برنامه ای برای روت کردن تقریبا تمام دستگاه های اندروید با یک کلیک است. توسط این برنامه می توانید بدون تاخیر و رنج بیشتر، دستگاه اندروید خود را روت کنید.

KingRoot ابزاری برای افراد تنبل است که فقط دسترسی روت می خواهند. این برنامه بسیاری از دستگاه های اندروید 2.x تا 5.1 را روت می کند.

این برنامه به ساده ترین روش دستگاه شما را روت می کند. در صورتی که پس از روت کردن به هر دلیلی پشیمان شدید می توانید دستگاه خود را آنروت (unroot) کرده و به حالت قبل از روت درآورید.

محسن بازدید : 493 دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

Yahoo Mail – Free Email App v5.5.3 برنامه رسمی ایمیل یاهو برای اندروید است. با یک ظاهر کاملا جدید و ویژگی های قدرتمند مانند جستجوی بسیار سریع، پشتیبانی از صندوق پستی متعدد و پیوست فایل بدون دردسر، برنامه Yahoo Mail بهترین راه برای برای دسترسی به ایمیل خود در گوشی یا تبلت است.

محسن بازدید : 806 دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

تلگرام یکی از بهترین برنامه ها برای جایگزینی مسنجر محبوب واتس اپ می باشد و از نکات قابل توجه این برنامه نسبت به سایرین آن است که با آن خواهید توانست که ویدئوها و فایلهای تصویری تا سقف ۱ گیگابایت را ارسال نمایید.از ویژگی های دیگر این مسنجر اندرویدی امنیت بالای آن است.با تلگرام در فضایی کاملا مطمئن به ارسال متن و اسناد خود پرداخته و گفتگوهای رمزگذاری شده برای ارسال متون برای شخص خاص را برای بهره گیریی از حداکثر امنیت استفاده نمایید.

محسن بازدید : 493 یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

دانلود NetGuard نسخه جدید برنامه نت گارد برای اندروید

 

 

 

وجود تعداد کثیری از بد افزار های مخرب در گوشی های هوشمند می تواند باعث آزار شما باشد . به صورتی که برنامه ها به صورت خودکار به اینترنت متصل می شوند و حجم زیادی از اینترنت شما را مصرف میکنند که این کار مورد رضایت شما نباشد که با استفاده از برنامه شما قادر هستید کاملا مدیریت اینترنت را به دست بگیرید و برنامه های که نیاز به استفاده از اینترن ت دارند را کنترل کنید و دسترسی اینترن تانها را محدود کنید و فقط در زملن مورد نیاز اینترنت را برای برنامه ای خاص فعال کنید ! یکی از قابلیت های خوب برنامه این هست که بدون نیاز به روت بودن گوشی شما به خوبی میتواند در گوشی شما اجرا شود .

 

 

محسن بازدید : 630 یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

SayHi نام یک برنامه در زمینه دوستیابی و پیام رسانی برای سیتم عامل اندروید است که با استفاده از آن میتوانید تمامی افراد در نزدیکی محل زندگی خود را پیدا کرده و به صورت رایگان با آن ها چت و گفتگو کرده و به ارسال فایل بپردازید.از ویژگی های این برنامه داشتن یک نقشه جامع است به طوری که بر روی آن می توانید بدون هیچ تداخلی تمام افراد را در کنار یکدیگر مشاهده و آن ها را برای گفت و گو انتخاب نمود.

محسن بازدید : 418 یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

 یک اپلیکیشن آب و هوا مختصر و با استفاده آسان که پیش بینی های دقیقی دارد به کمک این برنامه می توانید به اطلاعات کاملی از وضع آب و هوای فعلی و آینده محل سکونت خود و دیگر نقاط دنیا دسترسی داشته باشید


 

محسن بازدید : 860 شنبه 25 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

دانلود Appvn دانلود رایگان برنامه های پولی

Appvn به علاوه بازار  فروشگاه نرم افزار های منحصر به فرد و بارهای از جالب و داغترین برنامه های کاربردی است با استفاده از برنامه شما قادر هستید برنامه های غییر رایگان را به صورت رایگان دانلود واستفاده کنید تقریبا تمام برنامه ها و بازی های موجود در گوگل پلی استوری در برنامه Appvn به صورت رایگان قرار داده شده است که شما به سادگی میتوانید برنامه مورد نظر خود را جستجو کرده و اقدام به دانلود آن کنید ..

محسن بازدید : 431 شنبه 25 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

 

CM Battery  می تواند علاوه بر افزایش عمر باتری سبب کاهش مصرف باتری به صورت چشمگیری شود. برنامه به شما می گوید که چه نرم افزارها و چه بخشی هایی سبب مصرف بالای باتری تلفن همراه شما می شود و شما می توانید در شرایط مختلف آن بخش ها و برنامه ها را غیر فعال کنید. نرم افزار بخش مصرف اینترنت در بسترهای ارتباطی مختلف را هم آنالیز می کند و به شما می گوید که وای فای یا اینترنت پایه گوشی چه مقدار شارژ مصرف می کند. توجه داشته باشید که این برنامه به کسانی که گوشی یا تبلت سامسونگ دارند توصیه نمی شود.

تعداد صفحات : 30

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 295
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 422
  • باردید دیروز : 353
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 422
  • بازدید ماه : 7,311
  • بازدید سال : 65,971
  • بازدید کلی : 657,298