loading...
تک پلاس
محسن بازدید : 893 سه شنبه 01 تیر 1395 نظرات (0)

 

یکی از مواردی که کاربران را دچار مشکل کرده در تلگرام این هست که به صورت پیش فرص تصاویر ارسال شده در گروه تلگرام یا کانال تلگرام دانلود می شود که شاید ما به آن تصاویر نیاز نداشته باشیم که باعث پر شدن حافظه گوشی شما می شود در این پست آموزش داده می شود که شما چطور این قابلیت را غیر فعال کنید

محسن بازدید : 212 سه شنبه 01 تیر 1395 نظرات (0)

 

مرورگری سبک، سریع و قدرتمند برای گوشیها و تبلتهای اندرویدی که با حدود 50 میلیون بار دانلود مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. مرورگر CM با بهره گیری از موتور برترین آنتی ویروس اندروید امنیت کاربران را در فضای مجازی تامین کرده و اطمینان بیشتری را فراهم میکند. با توجه به عملکرد مناسب و قابلیتهای کاربردی این اپلیکیشن توانسته امتیاز خوب 4.6 را در گوگل پلی ثبت کند.

محسن بازدید : 479 دوشنبه 31 خرداد 1395 نظرات (0)

 اپلیکیشنی برای نمایش و پیش‌بینی وضعیت آب و هوا به شکلی بسیار زیبا که توسط گروه نرم افزاری Hamster Beat منتشر شده و با قیمت 1.99 دلار در دسترس کاربران گوگل پلی قرار گرفته است. آنچه که این اپلیکیشن را از برنامه های مشابه متمایز میکند امکان استفاده از آن به عنوان تصویر پس زمینه است. بنابرین میتوانید با شخصی سازی دستگاه اندرویدی خود کاری کنید که تصویر پس زمینه آن بازتابی از وضعیت جوی محل زندگیتان باشد

 

 

محسن بازدید : 703 شنبه 29 خرداد 1395 نظرات (0)

 

شما میتوانید با استفاده از برنامه اپ کلونر نسخه های متعدد از برنامه ها و بازی های مختلف را بر روی گوش خود نصب کنید. شما به وسیله این نرم افزار میتوانید نسخه های مختلفی از برنامه های مختلف مانند فیس بوک، توییتر و یا اسکایپ را در گوشی خود داشته باشید و با چندین اکانت مختلف وارد حساب کاربری خود شوید و دیگر نیازی به این نخواهد بود که از یک حساب کاربری خارج شده و دوباره اطلاعات حساب خود را وارد کرده و با اکانت دیگری وارد آن شوید. 


محسن بازدید : 435 جمعه 28 خرداد 1395 نظرات (0)

 

evernote بهترین اپلیکیشن در زمینه یادداشت برداری حرفه ای در سیستم عامل اندروید است. نظم و انضباط در امور، ذخیره کردن ایده ها مزایایی است که این اپلیکیشن با خود به همراه میاورد. این اپلیکیشن همچنین به شما امکان یادداشت برداری، ثبت عکس، ایجاد لیست کارهای روزانه، ضبط کردن یادآورهای صوتی و جستجو بین یادداشت ها را از طریق دستگاه های مختلف فراهم میکند. 


محسن بازدید : 538 جمعه 28 خرداد 1395 نظرات (0)

 

نرم افزار بلو استکس به شما این امکان را می‌دهد تا برنامه‌ها و بازی‌های آندروید خود را بصورت تمام صفحه در کامپیوتر‌ها و تبلت‌ها اجرا کنید. شما می‌توانید بصورت فوری و بدون نیاز به راه اندازی مجدد، بین آندروید و ویندوز سوئیچ کنید. همچنین می‌توانید آیکون‌های برنامه‌های آندروید را بر روی دسکتاپ رایانه خود قرار دهید. توسط این برنامه میتوانید نرم افزارهای اندروید را بدون داشتن گوشی یا تبلت آندروید، دقیقا به همان صورت در کامپیوتر خود امتحان و استفاده کنید.

 

محسن بازدید : 661 چهارشنبه 26 خرداد 1395 نظرات (0)

 کیبوردی برای اندروید و محصول تیم محبوب GO است. این کیبورد به گونه ای طراحی شده است که احتمال خطا هنگام تایپ را به حداقل می رساند. GO Keyboard از بیش از 40 زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی پشتیبانی کرده و دارای بیش از 100 تم و چینش متفاوت است. ساده، هوشمند و بیش از 100 میلیون کاربر!

محسن بازدید : 481 چهارشنبه 26 خرداد 1395 نظرات (0)

بدون تردید یکی از برترین و جامع ترین اپلیکیشن های مدیریت فایل برای سیستم عامل اندروید است که با استفاده از آن قادر خواهید بود بر روی تمامی فایل ها و پوشه های درون گوشی و تبلت خود مدیریت داشته باشید این نرم افزار امکانات بی نظیری را در اختیارتان قرار می دهد که از جمله آن ها می توان به بازکردن و ایجاد فایل های فشرده، کپی کردن، انتقال، تغییر نام و حذف فایل ها و پوشه ها به صورت گروهی و تکی، نمایش شاخه ای پوشه ها و اسناد و بسیاری از قابلیت های کاربردی دیگر اشاره کرد.

محسن بازدید : 383 چهارشنبه 26 خرداد 1395 نظرات (0)

نسخه جدید اضافه شد 

دانلود Lucky Patcher اخرین نسخه برنامه لاکی پچر اندروید

 

لاکی پچر Lucky Patcher نرم افزاری قدرتمند و محبوب برای حذف لایسنس برنامه ها و بازی های اندروید است که با آن قادر خواهید بود اپلیکیشن های غیررایگان را دور بزنید و به صورت کامل از امکانات آن ها بهره ببرید. امکان غییر فعال کردن یک برنامه به صورتی که برنامه اصلا نصب نباشد (فریز) امکان ساخت نسخه های جدا از یک برانامه برای نصب همزمان به صورت چندین بار و اجرای همزمان همچنین شما قادر هستیدتبلیغات موجود در یک برنامه را حذف کنید و بدون هیچ گونه تبلیغ ازبرنامه مورد نظر خود استفاده کنید و سایر امکانات مفید برنامه .

در بعضی از برنامه ها هم میتوانید به صورت رایگان خرید کنید خرید کامل برنامه های درون پرداختی و…

محسن بازدید : 563 چهارشنبه 26 خرداد 1395 نظرات (0)

یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزار های ویرایش عکس برای اندروید 

با نصب این برنامه بر روی اسمارت فون و تبلت اندرویدی خود می توانید مجموعه ای بسیار کامل و حرفه ای از ابزارهای ویرایش عکس و افکت گذاری بر روی تصاویر را داشته باشید 

تعداد صفحات : 30

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 295
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 418
  • باردید دیروز : 353
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 418
  • بازدید ماه : 7,307
  • بازدید سال : 65,967
  • بازدید کلی : 657,294